Jesteś  9235  gościem
na naszej stronie



Szkoła Tańca ORIENTMANIA zaprasza na wyjątkowe wydarzenie





- niezwykłe instruktorki
- bogactwo tematyczne: klasyka, folklor, eksperymenty
- przystępne ceny, atrakcyjne pakiety
- aż 30 godzin warsztatów! Tak, tak!! słownie: TRZYDZIEŚCI !!!
- okazje do spotkań, dyskusji, integracji
- warsztaty dla początkujących i zaawansowanych


TEGO JESZCZE NIE BYŁO!


Wydarzenie to przygotowujemy z myślą o coraz większej liczbie wielbicielek Orientu. Dajemy Wam aż 30 godzin, czyli 15 dwugodzinnych warsztatów, o odmiennej tematyce. Proponujemy wygodne pakiety cenowe, aby każda z Was mogła skomponować indywidualne menu warsztatowe i rozsmakować się w poszczególnych tematach. W tym celu każdy warsztat ma tę samą długość: 2 godziny zegarowe. Abyście mogły jak najbardziej poznać dany temat i jednocześnie komfortowo zaplanować swój osobisty pakiet warsztatów.



Czas na małe podsumowanie.

Orientmania żyje już trzeci rok. Od momentu powstania stara się proponować Wam interesujące warsztaty i imprezy tematyczne. W tym czasie scena tańca brzucha w Polsce zaczęła rozwijać się niezwykle dynamicznie.
Jeszcze kilka lat temu Polki były rzadkimi gośćmi na międzynarodowych festiwalach i zagranicznych warsztatach. Teraz niemal nie ma eventu bez polskich uczestniczek.
Stajemy się częścią międzynarodowej społeczności tańca brzucha.

Do współpracy zaproszone zostały najbardziej interesujące instruktorki sceny warszawskiej.
Warsztaty poprowadzą (kolejność alfabetyczna):

Agnieszka Czyż (Sowillo)
Naima
Dominika Suchecka
Joanna Suska
Łada Toulik
Katarzyna Wronka
Diana Yousseif


Ważnym momentem warsztatów będzie Wieczór Orientalnych Inspiracji, który odbędzie się

20 lutego.
Tym razem chcemy Wam zaproponować nieco inną formę spotkania.
Oto wstępny program:

g. 18.00 - wykład „Historia tańca orientalnego”, prowadzenie: Naima
g. 19.00 - wykład „Popularne frazy występujące w piosenkach arabskich”, prowadzenie: Joanna Suska. Wykład będzie składał się z prezentacji fragmentów piosenek, zawierających najczęściej występujące słowa i sformułowania. Następnie ich tłumaczenie na język polski. Nareszcie zatańczysz rozumiejąc teksty! Planujemy również prezentację arabskiej wymowy popularnych terminów, używanych w tańcu brzucha, np. gatunków tańca, instrumentów, itp.

ok. g.20.30 – pokazy tańca (szczegóły wkrótce)

Jak zawsze Orientmania daje też okazję do zaprezentowania się na scenie. Zapraszamy zatem do nadsyłania zgłoszeń te z Was, które chciałyby wystąpić po części wykładowej Wieczoru Orientalnego. Adres poniżej.
Zapraszamy gorąco do pozostania po wykładzie i pokazach. Będą jak zwykle słodkości, ale co najważniejsze, okazja do pogadania, bliższego poznania się, czyli integracji osób szczęśliwie uzależnionych od Orientu Bardzo, bardzo gorąco zapraszamy.
(ceny wstępu na Wieczór wkrótce)
Jeśli macie jakieś pytania, sugestie, piszcie!


PLAN WARSZTATÓW
(data, godziny, instruktorka, temat, minimalny poziom zaawansowania uczestniczek, symbol warsztatu)

23.01.2010, g.14.00-16.00, Diana Yousseif, Grupa początkująca, ABC tańca brzucha, OW1

WYJĄTKOWA CENA TYLKO TEGO WARSZTATU: TYLKO 50 ZŁ ZA CAŁOŚĆ.

23.01.2010, g.16.30-18.30, Diana Yousseif, Beledi, (1 rok), OW2


30.01.2010, g.14.00-16.00, Sowillo, Doskonalenie techniki, (1 rok), OW3
30.01.2010, g.16.30-18.30, Sowillo, Taniec andaluzyjski cz.1, (1 rok), OW4
31.01.2010, g.14.00-16.00, Sowillo, Saggaty, (1 rok) OW5

31.01.2010, g.16.30-18.30, Sowillo, Taniec andaluzyjski cz.2, (2 lata), OW6


6.02.2010, g.12.00-14.00, Dominika Suchecka, Cabaret belly dance, (1 rok), OW7
6.02.2010, g.14.30-16.30, Katarzyna Wronka, Oriental Pop Fusion, (1 rok), OW8
6.02.2010, g.17.00-19.00, Katarzyna Wronka, Drum solo, (1 rok), OW9
7.02.2010, g.14.00-16.00, Łada Toulik, Terapeutyczno-energetyczny potencjał tańca brzucha, (otwarty) OW10
7.02.2010, g.16.30-18.30, Łada Toulik, Sekwencje w stylu klasycznym, (1 rok) OW11


13.02.2010, g.13.30-15.30, Naima, Melaya Leff, (1 rok) OW12

13.02.2010, g.16.00-18.00, Naima, Taniec nubijski, (1 rok) OW13

14.02.2010, g.14.00-16.00, Joanna Suska, Sekwencje klasyczne, inspiracje: Mahmud Reda, (1 rok) OW14
14.02.2010, g.16.30-18.30, Joanna Suska, Khaleegy, (otwarty) OW15


20.02.2010, g. 18.00 - Wieczór Orientalnych Inspiracji. Wykłady, pokazy, integracja. Wkrótce szczegóły i niespodzianki!

LICZBA MIEJSC NA KAŻDYM Z WARSZTATÓW OGRANICZONA.


CENY.
Każdy pojedynczy warsztat: Kursantki Orientmanii 65 zł, pozostałe Panie 75 zł.
Warsztat OW1 (dla początkujących) nie wchodzi w skład pakietów, jego cena to tylko 50 zł.


Pakiety warsztatów (w iście orientmaniowych kolorach!)

Pakiet LILIOWY – 3 dowolnie wybrane warsztaty, 6 g.
Kursantki Orientmanii 180 zł, pozostałe Panie 190 zł
Pakiet FIOŁKOWY – 5 dowolnie wybranych warsztatów, 10 g.
Kursantki Orientmanii 265 zł, pozostałe Panie 275 zł
Pakiet WRZOSOWY – 7 dowolnie wybranych warsztatów, 14 g.
Kursantki Orientmanii 330 zł, pozostałe Panie 360 zł
Pakiet
FUKSJOWY – 9 dowolnie wybranych warsztatów, 18 g.
Kursantki Orientmanii 400 zł, pozostałe Panie 420 zł
Pakiet RÓŻANY – 11 dowolnie wybranych warsztatów, 22 g.
Kursantki Orientmanii 460 zł, pozostałe Panie 480 zł
Pakiet AMARANTOWY – 13 dowolnie wybranych warsztatów, aż 26 godzin!!!
Kursantki Orientmanii 520 zł, pozostałe Panie 540 zł

W skrócie oznacza to, że przy wykupieniu jednego warsztatu płacisz 32,5/37,5 zł za godzinę, przy 9 warsztatach już 22,2/23,3 zł za godzinę a przy 13 warsztatach tylko 20/20,7 zł za godzinę!!
Za cenę porównywalną z regularnymi zajęciami dajemy Ci niespotykane dotąd na taką skalę bogactwo stylów i inspiracji!

Warsztaty celowo są rozłożone w ciągu aż 4 weekendów, abyście mogły skorzystać z nich jak najpełniej i na każdy przyjść z nowymi siłami
Warsztaty otwarte adresujemy do jak najszerszego grona. Skorzystają z nich zarówno osoby zaczynające przygodę z tańcem brzucha, jak i instruktorki. Są to na ogół propozycje dotyczące konkretnej tematyki.

LOKALIZACJA
Warszawa (Bemowo), ul. Markiewicza 3, ogromna, komfortowa sala widowiskowa z lustrami.


Zgłoszenia:

zapisy@orientmania.pl

W temacie: nazwa pakietu + symbole warsztatów
W treści: imię, nazwisko i nr tel.

Zgłoszenia przyjmujemy najpóźniej 3 dni przed danym warsztatem. Prosimy o tym pamiętać przy wykupowaniu pakietów.


Opisy warsztatów

(pod każdym z opisów, powtórzone są: termin, oczekiwany poziom zaawansowania i kod do podawania przy zgłoszeniu)

Diana Yousseif
Warsztat dlla początkujących - ABC tańca brzucha
Wprowadzenie w charakter i podstawy techniki tańca brzucha. To również świetna propozycja dla osób, które chcą sobie odświeżyć podstawy lub które wracają do tańca po dłuższej przerwie.
23.01.2010, g.14.00-16.00, Diana Yousseif, OW1
WYJĄTKOWA CENA TYLKO TEGO WARSZTATU: TYLKO 50 ZŁ ZA CAŁOŚĆ.
Warsztat nie wchodzi do pakietów.

Beledi
Tym razem sekwencje na poziomie zaawansowanym, charakterystyczne dla stylu Diany Yousseif: słodycz, elegancja, kokieteria.
23.01.2010, g.16.30-18.30, Diana Yousseif, (1 rok), OW2


Sowillo


Technika
Klasyczna oprawa figur tańca brzucha: arabeski i obroty (10 typów obrotów z różną pracą rąk, z uwzględnieniem stylów tańca brzucha i zastosowaniem do tańca z rekwizytami). Poziom otwarty, również dla początkujących instruktorek.
Warsztat ten jest szczególnie polecany przed tańcem andaluzyjskim.
30.01.2010, g.14.00-16.00, Sowillo, (1 rok), OW3

Taniec andaluzyjski, cz.1
Wprowadzenie z styl, muzykę i rytmy, interpretacja muzyki, przegląd figur, choreografia treningowa do rytmu w metrum na 3/ 8.
Sugerowane wcześniejsze uczestnictwo w warsztacie z techniki.
30.01.2010, g.16.30-18.30, Sowillo, (1 rok), OW4

Taniec brzucha z saggatami.
Warsztat jest przeznaczony zarówno dla osób, które już tańczą z saggatami, jak i tych, które nie miały kontaktu z tym rekwizytem. Sowillo, jako osoba z wykształceniem muzycznym, postara się, aby każda z Was dostała jak najwięcej informacji do dalszej, samodzielnej pracy. Ważnym elementem będzie też poświęcenie czasu każdej uczestniczce i korygowanie jej postępów.
31.01.2010, g.14.00-16.00, Sowillo, (1 rok) OW5

Taniec andaluzyjski, cz.2
Poziom zaawansowany (lub średniozaawansowany z ugruntowaną znajomością obrotów) 2-3 h - choreografia sceniczna do rytmu samai w metrum 10/8.
Sugerowane wcześniejsze uczestnictwo w warsztacie z techniki i/lub cz.1 tańca andaluzyjskiego.
31.01.2010, g.16.30-18.30, Sowillo, (2 lata), OW6

Dominika Suchecka
Cabaret belly dance style - technika i kombinacje
Warsztaty obejmują wprowadzenie w technikę kabaretowej odmiany tańca brzucha
(locks, pops, shimmies, layering) i zastosowanie jej w połączeniu z krokami w krótkich kombinacjach.
Styl kabaretowy w dużej mierze zależy od inwencji i poczucia estetyki tancerki. Styl Dominiki charakteryzują precyzyjne ruchy bioder, izolacje, drżenia i layering połączone z lekkością ruchów i poruszania się po scenie, charakterystycznymi dla klasycznego stylu egipskiego, czyli elementy znane choćby spod szyldu Belly Dance Superstars.
6.02.2010, g.12.00-14.00, Dominika Suchecka, (1 rok), OW7


Katarzyna Wronka

Oriental pop fusion.
Eksperymentalna choreografia Kasi Wronki, istnego żywiołu tańca.
Chciałabyś spróbować czegoś nowego? Taniec brzucha przy muzyce popowej? Na zajęciach będziemy poznawać i dowolnie łączyć elementy tańca brzucha, samby, afro i innych stylów tanecznych (reggaeton/dancehall), obecnych w znanych teledyskowych choreografiach. Wszystko ma mieć charakter tanecznej zabawy i zmysłowego luzu. Elementy pochodzące z różnych stylów tańca Kasia złożyła w spójną, dynamiczną całość, o unikalnym charakterze. Układ taneczny będzie inspirowany głównie choreografiami takich gwiazd, jak Shakira, Beyonce, Rihanna oraz Aliyah. To również świetna propozycja dla kochających imprezowanie, znajdziecie tu morze inspiracji na imprezy!
6.02.2010, g.14.30-16.30, Katarzyna Wronka, (1 rok), OW8


Drum solo Warsztat w konwencji klasycznej tańca brzucha. Uczestniczki warsztatu będą poznawać różne techniki shimmies (drżenia), szlifować technikę izolacji. Poznają również podstawy layeringu, czyli nakładania na siebie jednocześnie kilku ruchów. Zwieńczeniem będzie sekwencja ruchów do utworu drum solo. A wszystko jak zwykle u Kasi, dynamicznie i z poczuciem humoru. 6.02.2010, g.17.00-19.00, Katarzyna Wronka, (6 mies.), OW9


Łada Toulik

Terapeutyczno-energetyczny potencjał tańca brzucha, z elementami jogi.
Instruktorka zwróci uwagę na terapeutyczne i zdrowotne wpływy tańca brzucha. Włączone zostaną niektóre ćwiczenia energetyczne z jogi, pojęcia energii ciała, następnie nauczymy się wykorzystywać je w tańcu. Warsztat początkowo będzie raczej statyczny, skoncentrowany na oddechu i budowaniu świadomości ciała. Następnie będziemy uczyć się zdrowego sposobu wykonywania ruchów charakterystycznych dla tańca brzucha, w oparciu o właśnie zdobytą wiedzę z podstaw jogi.
7.02.2010, g.14.00-16.00, Łada Toulik, (otwarty) OW10

Sekwencje w stylu klasycznym
Na warsztacie dowiemy się, jak połączyć poszczególne ruchy, aby uzyskać efektowną sekwencję. Jak mówi sama Łada, poznacie tzw. ruchy „masełkowe”, czyli miękkie, płynne, zmysłowe sekwencje oraz rozmaite smaczki nadające pięknego wykończenia i wyrazu. Stałe bywalczynie warsztatów z Ładą wiedzą, o czym mowa Łada ma niezwykłą umiejętność rozkładania ruchu, uczenia świadomości ciała, dla jak najdoskonalszego i efektownego wykonania.
7.02.2010, g.16.30-18.30, Łada Toulik, (1 rok) OW11

Naima
Melaya Leff
Zajęcia zaczniemy od krótkiego wstępu historyczno-teoretycznego, w tym poznamy zasady doboru muzyki do choreografii, następnie poznamy dwa podstawowe sposoby zawijania się w melayę, zestaw kroków oraz kilka przykładowych kombinacji. Najważniejsza jednak będzie stylizacja, czyli wyraz artystyczny, specyficzny dla tego gatunku tanecznego: przejdziemy krótki kurs uwodzenia i kokieterii w wersji ekstremalnej w duchu arabskim, co gwarantuje świetną zabawę i mnóstwo śmiechu. Na zajęcia przynosimy melayę albo dużą prostokątną chustę (długość co najmniej 3 metry), z lejącego się materiału.
13.02.2010, g.13.30-15.30, Naima, (1 rok) OW12

Taniec nubijski
Warsztaty będą miały charakter techniczny. Poznamy podstawowe kroki i figury tańca nubijskiego, który zasadniczo wchodzi w zakres folkloru egipskiego (ze względów geograficznych), ale w istocie swej jest znaczniej bardziej "afrykański". Zaleca się przyjęcie pewnego dystansu do własnego wizerunku oraz otwartość i poczucie humoru.
13.02.2010, g.16.00-18.00, Naima, (1 rok) OW13

Joanna Suska
Sekwencje klasyczne, inspiracje: Mahmud Reda
Mahmud Reda, żyjąca legenda tańca i choreografii egipskiej, przez dziesięciolecia pracy na scenie stworzył swój własny styl - charakterystyczne figury - skomplikowane sekwencje kroków, zwrotów i zahaczających o taniec klasyczny kombinacji. Podczas warsztatu dotkniemy przebogatego stylu mistrza i poznamy elementy idealne do wzbogacenia indywidualnego charakteru tańca każdej z nas.
14.02.2010, g.14.00-16.00, Joanna Suska, (1 rok) OW14

Khaleegy
W krajach arabskich położonych nad Zatoką Perską rozwinął się unikalny styl tańca zwany khaleegy czyli zatokowy (od arabskiego khaleeg - zatoka). Drobne kroczki, zwiewne szaty, włosy falujące w rytmie nie do pomylenia z żadnym innym... Damy się mu porwać.

14.02.2010, g.16.30-18.30, Joanna Suska, (otwarty) OW15




Biografie taneczne instruktorek
Agnieszka Czyż - Sowillo
(fot. z arch. instruktorki)

Tancerka i instruktorka tańca orientalnego.Naukę tańca brzucha rozpoczęła w 2005 u Amani, która przekazała jej nie tylko doskonałą technikę tego tańca, ale również miłość do tej formy sztuki i jej zrozumienie.Od 2006 tańczy w zespole tańca orientalnego ZAHRA. Regularnie występuje z zespołem i solo na imprezach firmowych, eventach, festiwalach i scenach teatralnych.Choreografią „fuzja andaluzyjska z dwoma woalami” zdobyła I miejsce w konkursie na IV festiwalu NovaOrient w Katowicach w kategorii „fuzja-folklor-tribal” solo.Wiedzę i umiejętności w zakresie tańca orientalnego regularnie rozwija pod okiem Amani oraz na warsztatach u zagranicznych mistrzów tego gatunku tańcam.in.: Azia (USA/Kanada),Ehab Atia (Egipt/Niemcy), Orit Maftsir (Izrael), Beata i Horacio Cifuentes (Niemcy), Aleksiej Riaboshabka (Rosja), Sadie (USA), Nour (Rosja/Egipt), Tito (Egipt) , Khadejah & Mustafa (Niemcy/Egipt), Bellydance Superstars.
Specjalizuje się w stylu andaluzyjskim, show, shabee, saidi, baladii, również w tańcu z rekwizytami: saggaty, tamburyn, welon, dwa welony, skrzydła Izis, świece (lampiony), assaya (laska), wachlarzo-welon, wachlarz piórowy.

Naima
(fot. z arch. instruktorki)
Znana na forach internetowych pod pseudonimem „Roksolanka”, była tancerką, a obecnie jest niemal wyłącznie nauczycielką tańca orientalnego. Specjalizuje się zarówno w egipskim tańcu klasycznym, w gatunkach folklorystycznych, w shaaby (pop arabski), jak i w tańcu z woalem (w stylu klasycznym i amerykańskim). Tańcem orientalnym zajmuje się od 2005 roku. Uczyła się u najlepszych tancerek polskich i u mistrzów zagranicznych: prof. Zazy Hassana, Ehaba Atii, Elwiry Janitzki, Orit Maftsir, Mayodiego, Khaleda Mahmouda, Nour i Yassera, Aleksieja Riaboszapki, Mariny Oganyan, Djamili (Berlin), Beaty i Horacia Cifuentesów, Magdy'ego El Leisy, Lubny Emam, Khadejah i Mustafy (Berlin) i in. Ukończyła kurs instruktorski i zdała egzamin u prof. Zazy Hassana. Prowadzi zajęcia regularne i warsztatowe z zakresu historii, techniki i choreografii egipskich tańców klasycznych, shaaby i folkloru. Jako nauczycielka wie, że rozwój jej uczennic jest związany z jej własnym, więc nie zaniedbuje żadnej okazji, aby poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć nowe umiejętności. Jednocześnie stara się przekazać swoim uczennicom wszystko czego sama się nauczyła lub dowiedziała. Jest pomysłodawczynią i redaktorką największego słownika terminów tańca orientalnego na www.belly-dance.pl

Dominika Suchecka
(fot. www.grzegorzosuch.com)
Jedna z najbardziej charakterystycznych tancerek na warszawskiej scenie tańca brzucha. Poszukiwała swego miejsca w różnych odmianach tańca, między innymi we flamenco i bollywood. Jednak to taniec brzucha oczarował ją w 2001 roku. W 2004 roku, rozpoczęła pracę jako instruktorka tańca brzucha. Jej występy trudno byłoby zliczyć. Uważni obserwatorzy z pewnością zauważyli jej poszukiwania w tworzeniu charakterystycznego wizerunku scenicznego. Brała udział w warsztatach tancerek grupy Bellydance Superstars: Jilliny, Petite Jamilli, Rachel Brice, Kami Liddle, Morii,
Samanthy Hasthorpe, a także
Orit Maftsir, Ehaba Atii, Ariellah, Diany Tarkhan i Mardi Love.
Często ubarwia swój taniec interesującym i świetnym technicznie wykorzystaniem rekwizytów. W ,,Orientmanii" prowadzi grupy: choreograficzną (klasyczny taniec brzucha) oraz pierwsze w Warszawie regularne zajęcia w technice tribal fusion. Szczególnie bliski jest jej Cabaret belly dance, zwłaszcza charakterystyczna dla tego stylu ewolucja techniki, choćby w stronę layeringu.

Joanna Suska
(fot. Grzegorz Suska)
Arabistka, autorka pracy magisterskiej pt. „Taniec wschodni jako wyraz kobiecości Arabki”, doktorantka w Katedrze Arabistyki i Islamistyki na Wydziale Orientalistycznym UW. Wykładowca kultury arabskiej na UW i SWPS. Tańcem orientalnym zajmuje się od 2003 roku. Doskonaliła swój kunszt taneczny podczas rocznego stypendium w Damaszku oraz licznych pobytów w Kairze, gdzie miała zaszczyt osobiście poznać samego Mahmuda Redę. Jedna z dwóch w Polsce, dyplomowana instruktorka tańca orientalnego i egipskich tańców ludowych, wykształcona w kairskim International Seray for Oriental Culture – szkole „żyjącej legendy”, prof. Hassana Khalila. Występowała na licznych imprezach świata nauki, kultury i biznesu w całej Polsce. Brała udział w warsztatach i lekcjach indywidualnych u tancerzy o światowej sławie, m.in. Faridy Fahmi, Mahmuda Redy i Lizy Lazizy.

Łada Toulik
(fot. www.grzegorzosuch.com)
Wyjątkowa postać na polskiej scenie tańca brzucha.
W Rosji, skąd pochodzi, brała udział w licznych warsztatach u nauczycieli egipskich oraz największych, rosyjskich gwiazd. A że taniec brzucha cieszy się w Rosji od wielu lat nieporównywalnie większą popularnością niż w Polsce, więc i możliwości inspiracji są znacznie większe. Występowała na imprezach klubowych i kulturalnych (m.in. festiwal kultury arabskiej w Toruniu, Warszawski Tydzień Wielokulturowy, Dzień Uchodźcy). Nie przepada jednak za scenicznym blichtrem. Dużo większą satysfakcję sprawia jej nauka tańca.
Talent pedagogiczny i warsztat techniczny Łady doceniło wiele zachwyconych uczennic. Każdy ruch potrafi wytłumaczyć precyzyjnie i obrazowo. Przystępnie przekazuje informacje dotyczące anatomii, co rozwija w kursantkach świadomość własnego ciała i umożliwia precyzyjne, późniejsze odtworzenie ruchu. Przy tym jest osobą skromną w sposobie bycia i ciepłą w kontakcie. Nieustannie poszukująca, ciekawa nowych inspiracji, twierdzi, że tańca brzucha można uczyć się całe życie. I do takiej postawy zachęca swoje uczennice. Łada to kobieta wyrazista, z charakterem.. i takie też są jej zajęcia.


Katarzyna Wronka
(fot. www.grzegorzosuch.com)
Zafascynowana żywiołowością samby i subtelnością tańca brzucha stale rozwija się i poszukuje nowych inspiracji tanecznych. Obecnie szkoli się u Dominiki Sucheckiej oraz bierze udział w warsztatach ze światowej sławy tancerkami (Diana Tarkhan, Bozenka, Sonia, Munique Neith, Sadie, Mira Betz, Tamalyn Dallal, Petit Jamilla, Kami Liddle, Samanta Hasthorpe, Ariellah). Doskonale sobie radzi w tańcu z rekwizytami m.in. z woalem, z assayą, z saggatami, z wachlarzo-chustami (fan veil). Przy jej żywiołowym temperamencie najlepiej odnajduje się przy energicznym akompaniamencie bębnów (drum solo). Obecnie na zajęciach z Tribal Fusion u Dominiki osiąga kolejne stopnie wtajemniczenia w pracy nad uelastycznianiem swojego ciała. Najnowszym eksperymentem tanecznym Kasi jest łączenie elementów tańca brzucha, samby, afro i innych styli tanecznych (reggaeton/dancehall/salsa) obecnych w znanych teledyskowych choreografiach, czyli afro-oriental-latino fuzja, której można zasmakować na zajęciach regularnych Oriental Pop Fusion w Orientmanii. Poza tańcem brzucha profesjonalnie zajmuje się także sambą brazylijską, jako instruktorka oraz tancerka zespołu Axe Bahia. Bierze udział w wydarzeniach kulturalnych m.in. Arabian Night (II i III edycja), Festiwal Bębnów (III i IV edycja), Wielokulturowe Street Party (II i III edycja) oraz występuje na imprezach klubowych (I miejsce w konkursie Orientmanii) i charytatywnych. W przerwach pisze prace magisterską na Wydziale Nauk Ekonomicznych UW oraz studiuje grafikę na PJWSTK.

Diana Yousseif
(fot. z arch. instruktorki)
Urodziła się w Egipcie, w miasteczku Marsa Matruh, położonym nad Morzem Śródziemnym. Tradycyjny taniec arabski poznała, wyrastając wśród egipskich kobiet. Egipskie ciocie zauważyły radość, z którą mała Diana tańczyła i tym chętniej uczyły ją różnych tajników. Może to z tamtego czasu pozostała w Dianie do dziś swoboda i lekkość ruchów? A egipska muzyka zawsze wywołuje uśmiech na jej twarzy. Po przyjeździe do Polski wróciła do tańca brzucha, nabywając usystematyzowanej wiedzy i umiejętności u najlepszych polskich instruktorek. Jest finalistką Mistrzostw Świata w Belly Dance, które odbyły się w 2006 r. Przy okazji każdego pobytu w rodzinnym Egipcie, szuka inspiracji, wzbogacając swój warsztat. Zależy jej na promowaniu egipskiej odmiany tańca brzucha. Jej zajęcia cechuje ciepła, niemal rodzinna atmosfera. Dianę cechuje również niezwykła sceniczność, połączenie naturalności, elegancji i mnóstwa trudnej do opisania zjawiskowości.

Pozdrawiam serdecznie i gorąco zapraszam!
Małgorzata Gonciarz/Szkoła Tańca Orientmania


PARTNERZY WYDARZENIA:
www.szkolytanca.pl
Orientpoint
pozytywne@kreacje.eu – advertising, publishing, web designing
forum www.belly-dance.pl
fot. www.grzegorzosuch.com


Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione
(c) Copyright by Orientmania, Create by Marion